Nov 15, 2011

i heart you

Assalamualaikum ! like hi dear . okay , sekarang ni pukul 7.50 AM and aku tengah buad post . okay , Gila da aku ni .semua ni sebab last night .everything turns upside down and make me feel want to kill you EH ! yeaa . aku nak bunuh EH . sebab tengok lah ni !
dia da tak pakai pic aku untuk DP dia ! kejam nyaa . rasa nak bunuh dia . maybe memang dia da give up kot . mana tak bengang ! dia selalu takde bila aku perlukan . okay , semalam balik sekolah aku call macam nak Gila dia tak angkat . so , aku faham lah dia tidur . then , aku taktau kenapa rasa penat sangat plus bengang sebab dia asik tidur aku pun tidur lahh . before mama pergi kerja mama da minta tolong aku sapukan bilik mama and mopkan sekali . okay , SWEAR TO GOD aku tak larat nak bangun sampai mama balik aku tak buad dua kerja tuu . mama bole merajuk dengan aku ! urr , memang sedih lah kan ? kalau mama da merajuk memang susah nak pujukk . in the same time , aku perlukan sorang yang bole faham perasaan aku . call banyak kali tak dapattt ! dari balik sekolah sampai maghrib doeee dia tidur ! rasa nak bunuh jee . and aku taktau kenapa aku bole minta BREAK . walaweeeeiiii . HAAA , its just like aku tak sedar diri masa text benda tuu . bila da marah macam macam bole jadi kan . tapi , seriously , aku tak boleh tahan ! I CANT STAND FOR THIS ANYMORE . bukan sekali dua kali dia buad hal menghilangkan diri macam ni . almost everyday kooottt . lama pulak tuu .

okay , and dia suruh aku fikir betul betul pasal benda ni sampai aku tak bole tidurr ! like what the Fish , tak bole tidur sebab laki . urrr , stupid dog betul ! and , aku da ada jawapan .

b , you always taking care of me . you never get mad of me when i suddenly stop message . you always said that you love me and accept me even im little bit CEREWET . you always give in when i dont want to give thing that you want . you always want to give me ice cream but we always busy and cant go out for that . you always bullied me like you bullied Miza , your younger sister . you always want to be a perfect date for me . and lastly , dont give up dear , because i always want you and i always want to love you .
Biy , kita kahwin eh ? benda ni yang kau selalu nak kan ? isk ! ngarut betul kau ni ! duit tarak , ada hati nak kahwin .nak bagi aku makan apa ? makanan rabbit hang tu ka ?haiyaa .
okay , B . sorry for what i had said last night . kita takpayah kawan . kita kahwin je terus lah ehh ? haa . aku pulokk jadi macam ni .
okay ,da faham ? panjang jawapan i tau . kalau send message boleh tercabut keypad phone aku yang da uzur tu ! :)

bye bye :)
eh jap jap . da lama kita tak letak pic kita yang comel comel kan kan *perasan doee . !hehh .


nah ! amik kau :)

titik . noktah .
p/s : cant wait for departure to TEHRAN . baju sejuk , boot , bag , baju baru semua da beli . yayy ! snow snow :)

No comments:

Post a Comment