Nov 30, 2011

snow di bumi Allah

hollla ! Assalamualaikum .a good evening right now yeahh . so , here i come with new entry on my BERHABUK blog . well , blog aku ni tak seBeautiful seGorgesssss macam korang . okay , done !

da dua hari da aku duduk kat Malaysia setelah seminggu habiskan masa dekat bumi Allah , Tehran . Alhamdulillah balik cepat sebab semalam tengok berita TV3 ,tehran tengah berperang dengan britain .bersyukur sangat . seronok lah cousin aku dua ekor yang kat sana tu . sebab dua ekor tu sekolah kat british international school . so , sebab tengah berperang dua ekor tu dapat cuti . keh . aku ajak sekolah kat Malaysia je takmau pulak . *da tersangkut dengan mamat bangla jual karpet kott kat sana . gurau jee . okay da .
kita nak heboh sikit ni . time kat sana macam macam perasaan ada . suka , gembira , sedih , bengang , rindu . semua ada lahhh ! seronoknyaa sebab dapat main snow . kat Malaysia takde snow , tu yang jakun tahap dewa monyet kat sana . jakun jakun aku pun takde lah sampai nak bawa snow tu bawa Malaysia kan kan . aku prefer untuk main sakit jee . almaklumlah SYAFIQAH EREENA ANAK PEREMPUAN DIN ni tak tahan sejuk .gila sejukkkkk . sampai lima lapis baju aku pakai . SERIOUS ! aku tak tipu .memang sejuk gila sampai ke tulang putih ! so , naik cable car untuk sampai ke tochal mount ! tingggiiii . gayat mak nyahh . sampai section seven jee muka aku da biru semacam . sampai mama pun da risau tengok aku . minus tau temperature masa tu . mana bole tahan .
meh tengok muka muka comel ni :)yeahh . family aunty liza pun ada sekali . meet my friend masa kat sana , Izzat . itu kot namanya . tu yang kat belakang tuu . nampak je tinggi tapi dia lagi muda dari aku . keh . minat ? amik lah .kita pun taknak . cukuplah ada mamat keding aku tu soranggg :)
okay , itu part seronok . part sedih + bengang ! time tu aku rasa macam nak balik Malaysia time tu jugak .petang jumaat kitorang g friday market . macam pasar malam lahh . tapi tempat dia macam kat parking lot . bersepah lah orangg ,so ,time tenga tengok periuk yang mama nak beli ada orang raba aku . like WHAT THE FUCK ! WHAT THE HELL doeeeeeee . bodoh gila orang tuuu !*fuhhh , da lama aku tak mencarut macam ni . raba ass aku pulak tu . bila aku toleh nak tengok siapa yang buad .perghhhhh ! kalau muka macam ali khan ke . salman khan ke tak pe ! ni macam drug addict je . siap bole kenyit mata kat aku . Sial punya olang . lama hidup agaknyaa . masa tu Allah je tahu perasaan aku . then , aku tak tau nape aku bole nangis . serious , aku taktau nape . then , mama bole mara aku . NAPE NAK NANGIS PULAK ?! BUKAN DIA ROGOL IKA PUN . perr , lagi lah nak nangis . mama cakap macam tu ? dia tak faham ke perasaan aku ?urr , then mama bole mara , YANG IKA PAKAI KETAT KETAT SIAPA SURUH .MEMANG LAH TERLIUR ORANG TUU . okay , the thing is , aku pakai berlapis .memang lah nampak ketat . furthermore , aku pakai coat lahh . panjang sampai tutup bontot . mana ada ketat ! urr , SHIT ! okay , da . tak nak cerita lagi . so far , aku nak pergi lagi tempat tuu . BEST ! tempat orang tak sama dengan tempat kita kan ?
tak mau cerita panjang lah . kita nak bagi tengok some picture yang rajin aku nak upload . okay ?tak nak tengok sudah . amik PC tu buang jee :) kbye .haa
.k , da lah . sikit je . nak tengok banyak gi kat mukabuku kita lah eh ?

bye sayangg
titik . noktah .
p/s : iloveyou EH :)

No comments:

Post a Comment