Nov 7, 2011

fuckin life :)

assalamualaikum .hi !
walaweii ! Eryn da mula mencarut doe !anyway , me myself tktau lah kenapa aku buad title macam tu . tangan ni dok gatal macam ada penyakit kurap pulak sengaja type title macam tu . actually , aku bosan tktau nak buad post ape . okay , sekarang ni aku da mula nak buad hal tak nak datang sekolah . in one week maybe two or three days aku datang . teruk kan ? aiyaaa ! gila doe . mama pun tak cakap pape . okaylah tu kan . plus if aku dok rumah buad kerja , memang lah mama tak marah . tapi if dok rumah terbongkangg macam ada penyakit obess mahu mengamuk satu tangkak ni dibuatnyaa ! habiskan beras jee . *merapu .
itu faktor utama . secondly , aku dengan EH da makin jauh . tktau kenapa . maybe aku ni dok busy manjangg layan diri sendiri . handphone pun letak bersepah silent kan . mana tak mengamuk dia . EH cakap aku dengan dia bole tahan lama , aku tk sure doe boleh ke tak . belum dua bulan macam macam jadi . SHIT !
thirdly , duduk rumah macam patung cendana . gila bosan ! tapi bila budak budak ni text aku suruh g sekolah , aku tak nak . pergi sekolah buad sakit hati nak buad ape ! *tak kesah pulak orang sakit hati kat aku :)*
okay done , hope everything normal .

my love for you never dies !
aku da cakap dekat kau , if kau ada perempuan lain . i will kill you EH !


titik . noktah .
p/s : aku benci orang yang suka mencarut . so , stop mencarutlah dok buad status macam kau tu bagus jee ! moronnnnn :)

No comments:

Post a Comment