Oct 12, 2011

teguran :)

assalamualaikum . hi ! tk nak cerita panjang . buad entry ni pn sebab nak cakap terimakasih yang tk terhingga untuk guest aku .
haihh ! aku ni lalai . act , chad da tegur da . tk pernah pernah aku letak pic tk pakai tudung , tiba tiba aku letak . okay , oficially and honestly . aku pn tktau kenapa aku letak pic tk pakai tudung kat blog aku nii . di luar jangkaan aku . meh tengok nii :)

terimakasih kepada guest yang tk dikenali atas teguran ituu . haihh ! nape lh tk letak nama . kalau letak bole lah aku jadi follower kau for the first time !(aku tk pernah follow orang pnya blog .kehkeh . jahat tk jahat . pemalas macm aku ni memang macam tu . tu yang tk ramai follow blog aku :) )
okayy , thanks dear guest . aku sayang kau ! di umur aku macam ni . memang perlukan banyak teguran . teguran tandanya sayangg . okayy :)

titik . noktah .

p/s : happy annivesary for me :) sebulan da couple dengan dia . EH :)

No comments:

Post a Comment