Oct 23, 2011

klip 3GP :)


assalamualaikum . hi dear my follower yang tk berapa nak ramai . keh . yuhuuu . im free . exam yang Crazy Crazy Frog tu habis punn . penat kepala otak aku ni nak buat nota selit bawa meja :P kehh . soo , sekarang ni aku malas nak fikir pasal buku lagi . nak enjoy jap . next year otak kena kosongkan untuk dipenuhi dengan ilmu ilmu SPM . okay , done . celoteh je banyak .
harini lepas solat subuh ingat nk sambung tidur ,tapi budak suka korek hidung aku tu hantar sistem pesanan ringkas pulokk . tk pernah pernah bangun awal . tu yang ada mood nak layan dia . kalau tk bangun , adoii . faham faham jee lahh . matahari da tegak atas kepala , ayam da get ready untuk disembelih , makcik dan pakcik da balik dari menoreh . normal lah tu kan . lelaki .eh eh . dah dah lah tu bebel . hal rumah tangga tak yah cakap panjang . then , mama ajak g breakfast kat MCD . aku pun on je lahh . malas nak duduk rumahh . baik g jalan .lepas breakfast tengok wayang ! yehee . da lama tk tengok wayangg
.kita tengok cerita KLIP 3GP . saja nak tengok cerita melayu . papa tengok cerita omputih . almaklumlahh , ingat kata kata mahathir .cerita melayu ni banyak mengarut . hee .
KLIP 3GP . not bad lahh . cerita melayu biasa lahh . tak penuh pun pawagam tadi . tk pilih seat pun tkpe . sukahati hang lah nk duduk mana . cerita dia bluee doee . g lah tengok . lusa ada lah tu orang upload kat youtube . tkpaya g tengok kat wayang .
okaylahh .nak tonton televisyen yaa ! bye bye :)

titik . noktah .

p/s : senang tak cari aku . susah terhegeh hegeh cari aku .haprak punya kawan !


No comments:

Post a Comment