Oct 4, 2011

final exam :)

assalamualaikum . hee :) baru semalam update post , harini nk update lagi . keh . BIARLAHH !kita punya blog . suka hati kita lhh . kau ado ?
hehh , hari ni kita nak cakap pasal exam yang membuatkan rambut aku hampir botakk . sehari tk sapu bilik memang tk sahh . banyak rambut gugur . stress gilaa ! nak fikir biology lagi . subject chemistry yang selalu buad aku menguap banyak kali . kelas physics yang selalu buad aku tertidur lena .haihh ! macam mana nk catch up semua subject tuuuuuuuuuu ??????????? botak kepala aku tau nk fikir . study sorang sorang memang tk bole . tapi bila da denga echa ajarkan , adoiii ! dia cakap laju woo . macam bullet train .hayaaa . tk sempat aku nk mengucap kalau denga echa explainkan pasal chemistry .sekarang neh redha je lahh . kena study sendiri and kadang kadang kena jugak minta tolong kawan tebalkan muka dan bertanya pasal benda yang mudahh !next week da exam . hari isnin bersamaan 10.10.2011 . awak nak tengok jadual kita ? kita rajin harini nak share dengan readerss kitaa . haa .scroll down atau hempas sikit pc anda . jahanam jangan cari aku !haa :)
isnin : bahasa melayu 1 & 2
selasa : bahasa inggeris 1 & 2
rabu : kimia 2 , 3 & 1
khamis : pendidikan islam 1 & 2
jumaat : sejarah 1 & 2
isnin : matematik tambahan 1 & 2
selasa : biologi 2 , 3 & 1
rabu : matematik 1 & 2
khamis : fizik 2 , 3 & 1
jumaat : lukisan kejuruteraan
isnin : sivik dan kewarganegaraan .

see , mana tk gugur rambut aku nyahh ! bole jadi gilaa .sehubungan dengan itu aku kena lah kurangkan contact dengan EH aku tuu . dia tk bantah , tapi ada sedikit bad mood . alaa , ni untuk dia jugak kan ? haiihh ! lupa nk cerita . ada lahh readers blog aku neh . tanya aku kenapa aku tak pernah cerita pasal my beloved hubby tuu (ehakksss !) haa , aku memang tunggu masa orang tanyaa . supaya aku bole explain .
bukan aku tk nak cerita . bukan sebab bulu hidung EH tkde . bukan sebab EH juling . bukan sebab EH ada taik hidungg . okay aku merapuu . haa . bukan tk nak cerita tapi bahagia biar aku dengan dia jee yang rasa . aku tkde problem apa apa pun dengan dia . perfectttt ! dia perfect untuk akuu .kitorang neh mcam sweet couple lahh . haa . okay , aku gedikk ! kalau awak nk tau detail , pergi bukak youtube . search lagu 150 juta . macam tu lah kitorang . bahagia biar kita yang rasa . aku malas nk share kat blog . okay . da tau kenapa aku tk selalu cerita pasal diakan ? okaybyee . haa

okaylahh . kita da tkde idea nk type apa . nk cakap dekat EH yang kita sayang diaa ! haa :) gila gedik minahh niii ! aku sekel kepala dia kangg . haa . oii ! blog aku . biarlaah .
byee :)

titik . noktah .

p/s : mama da balik rumahh !!!!


No comments:

Post a Comment