Oct 3, 2011

tears


assalamualaikum . lama tk jenguk blog aku nehh . haihh ! busy semacam je aku nehh .
okay , tk nak buad post panjang panjang .
family problem .banyak sangat masala family aku neh . makin senang hidup neh dengan kekayaan makin banyak masala nk datang .
honestly , i need you , mama ! ika tak sanggup lagi macam nehh . pleasee .
ya Allah , kenapa berat sangat ujian kau beri kapada hamba mu yang sangat daif neh ya Allah ? aku da tk berdaya . selapas satu , satu masala aku dapat . aku tk bole hidup tanpa mama disisi aku . aku masih perlukan mama masa aku naik atas pentas amik segulung ijazah untuk mama . aku masih perlukan mama masa aku di ijab kabulkan dengan suami aku yang sah ya Allah . aku masik perlukan mama masa aku dalam pantang nanti ya Allah . aku masih perlukan mama masa anak aku buad masala dan mama bagi nasihat untuk aku jaga anak aku macam mama jjaga aku dulu .
AKU PERLUKAN MAMA LAGI !!!!
aku masih kecil untuk kehilangan kasih sayang mama :(


titik . noktah .

p/s : balik lahh maa . even kat mana pn mama . balik lah demi ika :!!!

No comments:

Post a Comment