Sep 18, 2011

family day maybank 2011

assalamualaikum . hi dear peeppss !haa :)
okay , tk nak bazir masa . saja nk upload gamba time dekat gambang hari tuu . da dok gedik gedik catch a photo tk kan tk upload and tunjukkan kan ?
okay , neh time dalam kereta api . haa , aku tktau apa namanyaa . main sebut jee .
sampai jee , letak beg kat hotel , rest for 20 minutes and terus pergi waterpark naik kereta api tuu .
okay , neh pulak time lepas dapat berendam lama lama and naik gelongsor yang pusing pusing tuu . gila serammm ! tuhan je tahu betapa kuat aku jerit . akak aku pulakk bole gelakkan aku . okayy , honestly , aku memang manusia yang paling penakut dalam family !haaa . tengok movie final destination pun akak aku temankan . adat lhh tu kan ? haa :)
lepas mandi , lapar . balik hotel mandi then take a bus to vistana hotel . saja nk merasa naik bus . haa . sampai jee macam orang somalia . pelahap . haaa . bukan aku kayy . akak aku (mampuih aku kalau akak aku baca nehh)
that night ada lahh some activity .
seperti budak budak neh tiup belon sampai pecahh . tapi tk pecah pn .beria-ria tiup . game neh hanya untuk kanak-kanak sahaja okayy !tapi if aku masuk da lama menang !haa . berlagak .then , tressure hunt yang tk berapa nk terssure lhh . cari barang seperti 3 cermin mata . 4 jam and so onn lh . aku dapat dua hadiah jee dari yang banyak banyak . sebab kudrat tkdee . budak yang lain tuu aku rasa terlebih makan kott . aktif gilaa . aku yang duduk table yang paling depan punn lembab nk lari ke depan . aishh ! apanak jadi nehh ?
dapat jugak lahh aku tu hadiahh . even , hadiahnyaa macam time aku tadika duluu . dapat pencil colour . haa :)seronok tau !kau ado ? tkde kann ? haa.bangga jugak bila tengok papa cakap kat depan . bos untuk maybank cheng .waaaa . bole ke aku jadi macam papa ?hehh . insyaAllah . selama neh nampak pendiam je bila kat rumahh .tapi terserlah sifat kepimpinan bila berucap kat depan .
mama pun dijemput untuk sampaikan hadiahh . :) hehh . show off sikitt .
okay , done .esoknyaa .after breakfast balik lahh . apa lagi .
and neh some picture before balikk . kakitangan maybank and family masing masing .

okay lahh . perut da bunyii :)


titik . noktah .

p/s : sedang merubah diri sendiri sebelum merubah orang lain .

No comments:

Post a Comment