Jul 25, 2011

port dickson

assalamualaikum .okay .masa tk de . nk buad homework yang sengaja diadakan (mcm mne uh ?fikir lh sendiri) so , sempat upload je gamba . malas nk cerita . yang penting memang bosan . almaklumlahhh , aku neh satu satunya yang duduk disisi keluarga . abang aku kerja , so tk ikut . ain pun same , tokey ayam memang tk bole cuti !(lari semua ayam pulak nanti) ait , katanya busy .tk tau lh .ada assignment kott . so , aku anak bongsu sorang sorang jee lah . ajak chad , bapak dia pulak tk kasikk .
pergi PD sebab papa ada kejohanan golf (mengikut kata papa lh) .
sorry jika kualiti gambar kurang memuaskan mata anda .
budak yang tk sabar nk mandi swimming pool . belum dapat kunci bilik hotel lagi da ready dengan pelampung . isk !
finally , dapat mandi jugaaa :)
budak bajet macho tk nk amik gamba . penat pujuk .aku jee over :P
neh haa . benda alah yang buad kaki aku cacat . tk bole pakai heels . bungekk !
telatah aku dan aish . tk tau mcm mne nk jalankan benda alah uh .bajet ? okay . tau pun . haa :)
okay , bear uh kena bawak kemana sahaja . sebab benda alah uh je bole peluk .



da lh .before that . meh tunjuk muka comel :)
haa , okay . sungguh gedik !


untuk tatapan umum :)


titik . noktah .


p/s : if buad salah , tolong lah say maaf atau minta sorry . :)

No comments:

Post a Comment