Jul 21, 2011

jodoh pertemuan di tangan TUHAN

assalamualaikum :)
tengok lah blog aku yang berwajah baru ini . penuh dengan kegembiraan . dengan belon kat belakang . andddd , aku beranikan diri untuk letak pict kat header (ada MR.EGO uhhhh)
for those yang nak kata aku gedik uhh . well , nevermind . i dont care . gua tak goyang laahhhh :P
okay , exam for this month habis . last paper biology . aduhhhh !sengsara aku .nasib baik lah tk de cita-cita nk jadi doktor . klau tak , puas aku nk hafal pasal mitosis , meiosis segalaan uh . abdomen dalam badan pun aku tk khatam !nk jadi doktor ?mimpi lahhh . tk ingin pun .

back to our title ya ? amboi !bukan main poyo lagi . but , memang betul pun an ? jodoh , maut and othersss semua kat tangan yang ESA . so , from now on . aku tk nk fikir lagi . apa nak jadi , jadi lah . sebagai manusia normal , aku hanya mampu sayang MR .EGO seikhlas hati aku . chad ada tanya aku tk fikir ke nk minta pswrd mukabuku dia ke , tengok dia klua an sape ke , check phone dia keeee . aduhh . bagi aku , semua benda uh akan sakit an hati aku . aku tk nk apple berbuah dua kali . sekali cukup lh . aku yakin , pasti !dia tk akan main apa apa belakang aku . lantak lh orang nk cakap apa . aku sayang dia seadanya . mata sepet ke ape ke . handsome tau !macam brad pit :P

cewahhh .okay .malas nk buad panjang berjela . neh pun da cukup da an ?
untuk tatapan umum . :)


titik . noktah .

p/s : hari ini aku banyak sangat ketawa . ada benda sedih yang nk jadi ke ? :(




6 comments: