Aug 5, 2011

tangisan

assalamualaikum .
okay , tk nak cakap banyakk .
kenapa aku tk nangis bila tengok kau da tuka status kau dari in relationship ke single ?
kenapa aku tk nangis bila tengok kau hina aku ?
kenapa aku tk nangis bila kau buad aku tergantung ?
nape aku tk nangis bila aku rasa kau da benci aku ?

semua soalan uhh ada satu jee jawapan .
AKU REDHAA !
aku buad silap duluu ,aku tk sedar pon aku buad silap yang paling dibenci ALLAH .
tapi , aku jumpa makhluk tuhan iaitu kau yang buad aku berubah !
totally berubah .

semua buad silap .
yang berbeza , besar mane salah uhh .
aku tauu .
memang susah nak terima .
aku sendiri .
da setahun berlalu punn susah gila aku nak lupaa .
aku rasa jijik dengan diri aku .
rasa nak bunuh diri .
tapi aku sedar .
uh bukan penyelesaianyya .

AKU REDHAA .
and aku da berubah :(

titik . noktah .


p/s : moga kau bahagia :) aku redha !since dari dulu aku tau rahsia yang aku simpan rapi nehh akan terbongkar juga . tapi aku da sedia . hina lahh aku . aku tau jijik gila bila kau da dapat tau yang aku macam uhh dulu .

No comments:

Post a Comment