Jul 4, 2011

long time , long journey :) long post

assalamualaikum . hi alls . lame ke aku tk update blog ? aku rase tk lh lame sgt . janji ade aje entry yang you all bole bace bile buka blog aku yang sememeh neh .
okay , hari neh na cerita pasal apa yang aku buad tiga hari tak datang starting from thursday .memang gila lhh . pelajaran pun tertinggal . experiment yang aku nantikan tk dapat aku buad . nk catch up balik pelajaran memang susa .
okay , done !aku memang teruk .
hari khamis ,fetch umi and family balik dari TEHRAN kat KLIA . rindu gila dengn mereka semua !sebab da 7 bulan tk jumpa .
umi kerja kat sane sebagai EMBASSY OF MALAYSIA IN TEHRAN . so kena duduk sana 5 years . seksa an bunyinya . tapi untung . gaji besar . cousin rabbit aku uh dapat sekolah kat international school . gila best !dapat kawan dari seluruh dunia !
tk mau cerita uh panjang panjang an ?
meh cerita .lepas je jemput umi and berpelukan , menangis kat KLIA .kami pun balik ruma umi kat semenyih .lepak lepak kat sane and malam baru kelua pergi makan kat sekinchan yang tk sedap langsung !mahal pulaak uhh . isk .
neh ha dia ! cousin rabbit yang aku cakap tadi .da putih pun nurliyana maisarah neh .makin bulat aku tengok !umi makin kurus .
esoknya , jumaat .kami plan untuk round dekat KL tapi remaja remaja je lh .kami suruh ayah hantar kn kami dekat LRT kat cempaka then naik LRT sampai hang tuah .
penat ouhh jalan ! tapi best .
pergi TS , LOW YATT . uh je kot . dekat TS tengok movie sebb tk tau nk buad ape lagi . so , kami tengok movie sekali lagi .
makan shimino ! sedap gila . before this selalu denga from eyin jee . finally , akhirnyeeee !dapat juga makan . sedap tau !tk rugi rm 6.90 aku :P
neh rupa kedai dia . comel !and done ! balik naik monorel pulak . sebab nk murah punya pasal snggup naik berhimpit macam ikan srdin . plus time uh ramai orang nak balik kerja . so , tk bole sala kan sape sape lh . memang sempit gila lh sampai gatal hidung pun tk bole nk garu . okay . bole bayangkan ?
malam , kami balik tangkak sebab esoknya papa buad doa selamat sikit .
sabtu malam kami jalan lagi ke melaka . pergi jusco sebentar sebb orang tehran balik sini sehelai sepinggang sebab nk jimat space punya pasal !
sempat juga lh plessing depan camera :) biasala aku . kalau tk menyebok dalam camera memang tk sah !and after that , ingat nk nak naik cruise yang kat sungai uhh . tapi ya rabbi ! beratur bukan main panjang lagi ! umi kate tk kempunan pun . lain kali if balik malaysia bole naik an . malam masih muda . pergi jonker walk pulak . saje ,nak menghabiskan duit yang tk habis lagi . beli itulah inilah . selagi ada duit an ?
and , habis lah perjalanan kami . sampai rumah dekat pukul 12 .
esoknya , masing masing nk balik .so , spent time kat ruma jee .
time uh lah baru nk cari buku yang da berhabuk . teruk punya manusia !

okaylah ,done !panjang gila . da macam karangan SPM pulak . :)
lastly , nk bagi you all tengok pict buruk aku neh . enjoy it ! :)
lots of love :)


titik . noktah .


4 comments:

  1. comel lahhh awk nii :)

    ReplyDelete
  2. gamba yang last sekali tu pakai dslr ke ? nmpak pimple lagi

    ReplyDelete
  3. anonymous one : terimakasih . anda pun wlau tk tau siape pngrimye

    ReplyDelete
  4. anonymous two : yeup . uh y obvious gile jerawat !HAA :)

    ReplyDelete