Jun 24, 2011

pancing undi

assalamualaikum . :)
hi you all . sihat ? jika anda sihat .alhamdulillah . harap anda dapat rezeki yang melimpah ruah kerana senyum di depan PC seorang diri membaca entry saya :)
hari ini saya sangat gembira kerana saya baru selesai bertemu rakyat dan menjanjikan segunung tanah dan sebakul emas kepada rakyat saya .
dan kepada yang tiada rumah itu saya akan binakan sebuah rumah panjang untuk mereka tinggal bersama sama kambing yang saya bela .

ehh ! okay lah uh dari kau duduk tepi jalan tk de rumah . kira untung aku nak bagi kandang kambing aku !
keh . okay diatas itu hanya propa semate mate untuk memancing undi.
undi ape ?meh sini aku letak pict enta sape enta aku jumpa tenga jalan tadi . sian aku tengok .
cari publisiti murahan budak dalam gamba neh .
macam mintak derma untuk sepuluh hari tak makan .
pencalon da bayar budak kat atas neh untuk cari orang yang bole undi ramai ramai .
HAAAAAAAAAA :)
hari ini aku memang suka buad lawak .
keh keh keh .
you all percaya ?haa .good .aku bole dapat anugerah OSCAR an ?


ya ya ya . datang sekolah jee aku da jadi orang gila .
senyum sorang sambil pandang tiang tiang .
banyak gila poster MR.EGO aku .
waaaaaaaaaaaaaa :)
bangga doe . okay , baru dicalonkan .belum tau dapat pon .
tapi semangat mesti ade bro !
haa , kepada anda semua meh ramai ramai kita undi dia meh .
macam mane ? dengan melihat gamba di atas dan cayalah !anda akan jatuh hati dengan aku !
keh . aku gurau lagi .


okaylah . saya da ngantuk .nk tido . :)

titik . noktah .

No comments:

Post a Comment