Jul 11, 2011

hanya ALLAH saja yang tahu :(

assalamualaikum !hi dear friend and follower . eh , rajinnye aku nk update blog hari isnin yang sungguh busy nehh . okay , saje jee . ada masa sikit . update lh an ?
titile hari ini macam sedih jee . yeupp ! memang sedih . hari jumaat hari uhh aku mimpi . bagi aku mimpi neh sangat buruk sampai aku rasa blog neh je bole faham perasaan akuu . sebab blog neh takkan bagi respon yang negatif sebaliknya hanya diam je . better diam daripada bising je an ?aku sedang bercakap mengenai benda neh .
click untuk tumbesaran yang sihat !

yee . aku mimpi papa kahwin baru . sedih gilaaaaa !allah je tahu ape aku rasa . aku takut nk cerita kat mama sebab mama neh sensitif sikit . aku tk nk mama sedih . ya ALLAH kau tolong lh hamba mu ini . janganlah papa aku uh gatal gatal lagi . da tua da punnn !aku tk sanggup tengok mama bengkak bengkak mata sebab gaduh an papa . aku mahukan kebahagian dalam keluarga aku . sungguhnya perempuan tidak suka dimadukan . kerana itu amat memeritkan . macam mane lhh nasib aku nanti da kahwin ?
aku pernah juga tanya mama . if nanti ada perempuan yang perlu aku panggil aunty(mak tiri) dalam keluarga neh , apa yang mama nk buad ?
jawapan kejam mama : mama tinggalkan rumah neh tk berbaya(sebab ruma mama) .
mama lari ikut umi pergi tehran .
mama kerja kat tehran .(amboi !tahulah skrg neh tehran da popular)
bia papa terkontang-kanting(ada ke perkataan neh ?) kat malaysia .
eh jap ! mana kami adik beradik time uh ?
korang tinggal lah . biar papa yang tanggung . tapi jangan risau , mama tk bawa kereta . (semua kereta atas nama mama termasuk kereta papa .padan muka papa ! :P)
itulah jawapan mama yang aku banggakan . go mama go !
dulu mama pernah pesan , habiskan duit papa untuk benda pembelajaran . biar papa rasa tkde duit untuk beri kat orang lain(perempuan buaya !)

okaylah , enough ! aku memang sedih .sampai nk pandang muka papa pun rasa geram . mane tahu betul mimpi aku uh . allah je tahu . aku menangis .:( .sebab aku belum puas rasa kasih sayang papa . (oficially memang tk pernah rasa pun !) . busy kerja je . balik sampai malam . makin naik pangkat makin lambat balik . okay , minta sangat mr. brad pitt aku uh tknk khwin lebih . amin !(mcm dia je jodoh aku :P)


p/s : hari neh cukup sebulan couple . amin . moga tuhan panjangkan lagi hingga ke akhir hayat dengan ikatan yang suci ( amat poyo dan amat kecoh minah neh ! baru sebulan nk kecoh .haa , biarlah! blog aku :P)

titik . noktah .

No comments:

Post a Comment