Jan 7, 2012

2012

Assalamualaikum , Hi :)
is it to late for me to wish Happy New Year ? lama gila kot tak hupdate benda alaahh ni . since shoutmix kena bayar . aku malas nak amik tau . lantak lah situ kan . sekarang ni semua benda kena bayar kan . nak mati pun kena bayar , nak beli kain kapan lah and bla bla . so , bole diterima lah kan ? so now sekolah pun da start . okay done .
tu mukadimah jee . ni baru nak start cerita . sekola start . kelas da lain . chad , aza 5A . sebab diorang tak amik PA . aku echa still 5B . sebab kitorang amik LK . so far , aku selesa gila dengan kelas tuu . tak de maknenyaa aku nak minta tukar sebab tkde kawan ke hapee . who cares ? kawan bukan segala galanyaa . okay , kelas tu memang cool gilaa ! sebab semua macam lembap lembap aku ni jugakk . so , tkdelah belaja laju jee . budak cina pun budak selengee je bole aku buad buli . ceit , macam berani kann . and so far , aku belum ponteng kelas lagiii !wohoo . berlagak sikitt . okay done .
semangat untuk belajar sangat tinggi ! setinggi gunung ledang tuu .aku tak nak target berapa a aku bole dapat . sebab aku takut . tktau nak type ape . okaybye !

titik . noktah .
p/s : tolong lupakan aku :)

No comments:

Post a Comment