Sep 2, 2011

aidilfitri two thousand twelve

assalamualaikum readerr . hi ! hari ini raya ke empat . tk raya mana mana . duduk rumah jee hari ini . dok kemas rumah yang messsssssss macam ape tahh ! streeess je . okay , tk nak bebel banyak . nk cerita pasal raya tahun ini .
first raya , duk rumah layan tetamu andd pergi segamat . itu jee . rumah jadi tempat fotografi . yang jadi photographerr akak aku lhh . aku malas nk amik job nehh . bukan kena bayar pun :P
family mak andak :)
family pektam :)
and lastly , family mak su :)
habis hiruk piruk rumah aku jadinyaa .penat tau !and second day , pergi kubur arwah nenek and arwah bak dekat BP . untung !pergi sana dapat tahu pasal najwa latiff uh . rupanyaa , anak pakcik latiff sebelah rumah nenek aku ! haa :)(busy body jee aku neh nk cerita kat blogg . ha , biarlah . bangga tau !)lepas pergi kubur makan kat pizza hut . sawan kitorang neh !raya patutnya makan ketupat . kitorang neh berlagak macam baru balik dari itali pulakk :P
family pak andak :)
and family :)
and done . itu je lahh . raya ketiga duduk rumah . raya ke empat pn duduk rumah . tk de yang best pun .


okay lahh .tunjuk muka comel dulu
. bye :)

titik . noktah .

p/s : bila jadi stalker blog kau . rasa best . tapi bila terbaca entry pasal kau nk pindah . mood aku down gila ! rasa nk jerit jee . tapi , thank god sebab bagi keizinan kat aku mulakan hidup baru tanpa kau kat tangkak neh . thanks for everything . but , aku tenga fikir . patut ke aku datang time kak bea kahwin nanti ? aiyoo !pening :(

No comments:

Post a Comment