Aug 15, 2011

shahdatulakmalia IDIOT !


assalamualaikum .
amboi !bukan main mencarut aku neh bulan puasa ehh . title carut sungguh !okay , bukan apa . aku geram gila dengan kawan aku sorng nehh yang sangat gila ! cederakan diri sendiri sebab lelaki yang belum confirm jadi husband . bodoh tau tk !start dari pagi tadi aku da malas nak tegur kau . mata bengkak mengalahkan patung panda aku . tapi aku tegur jugak kau takut kau fikir aku neh kawan yang tak guna . then , time sejarah . aku kecil hati gila ! ada kawan tapi kau sanggup cerita kat kak dayah . cakap kawan kau langsung tk nk dengar . apa guna ada aku ? aku ikut cakap kau . lupakan si EGO uhh . tapi kauu ! tk ikut pun apa yang aku cakap . tiap tiap hari nak nangis sebab jantan uhh . sakitkan diri sebab jantan uhh . jantan uh relexx je tapi kau sakit . tk bodoh ke namanya ?ikutkan hati aku rasa macam nk sepak je kauu . geram !

okay , dah lahh . aku malas nk bebel banyak . kepada shahdatulakmalia shahrom .
selagi kau tk berubah . selagi uh aku tk an tegur kau . aku akn buad bodoh jee mcm tadi . aku sanggup lintas sorang . aku sanggup cll sorang semata mata nk kau berubah . so , change yourself . tk rugi jadi single . kau tk couple bukan bermakna tkde orang sayang kau . ingat ALLAH chad !jadi macam aku yang single mingle mingle nehh :) happy je lepas tk depape an EGO uhh .
be strong girl ! kawan kau ada dengan kau .


titik . noktah .

No comments:

Post a Comment