Aug 9, 2011

hikmah .

assalamualaikum !hi dear blogger and bloggie and beruk . kiddin' !
nampak tk title kat atas uh ? seee , tk reti baca , eja banyak kali .
aku kembali hidup dengan tk de bebanan .
tk perlu jaga hati siapa siapa . tk perlu aku fikir pasal dia lagi .
aku rasa ada hikmah disebalik aku hilang orang yang aku paling sayang .aku dapat balik kawan lama aku yang aku da lama tk tegur .
seperti : budak asrama . syera . hajar . and otherss .
all this while . budak budak neh lahh yang aku dok gossip kann . (ceit!)
tapii , diorang jugak yang bagi semangat kat aku untuk teruskan hidup .
act , tak paham sangat !!
kenapa orang selalu puji akuu . cakap aku kuat , strong girl lh konon .
padahal kat rumah , ALLAH jee yang tahu bengkak mana mata aku nangis nk tanggung semua uhh .
iskk . amin sangat if betul aku nehh kuat !

okay , sekarang . aku lebih suka senyum ketawa even tk de orang buad lawak . sebabb semua nehh buad aku lupa sedih aku . aku lebih suka busykan diri . study kee , tidur kee .
online memang da tk selalu sebab malass .
aku tk nk orang tahu yang dalam hati aku nehh tenga serabut .
biar orang gelar aku nehh happy go lucky !

okay , done !malas nak update banyak . aku hanya mampu doa moga dia bahagia . and aku bahagia . aku harap satu hari nanti ada lahh makhluk tuhan yang terima aku seadanya . tk kesah pasal kisah lama aku uhh . AMINNNNNNNN !
:)

titik . noktah .


p/s : doakan aku dapat khatam dalam bulan nehh . aminn (malas jugak kadang kadang nk baca )

1 comment:

  1. strtg now, org da proud ble bace blog awx. just pray to god fr your life oke. chill jee. sory fr all my mistake spnjg kite kenal. fighting ! =.~

    ReplyDelete